Support Ticket

Maak eenvoudig en snel een support ticket aan via onze pagina. Onze klantenservice staat klaar om al je vragen en problemen op te lossen.

Ticket aanmaken



Welke software, dienst of apparaat:
Waar(mee) ondervindt je de problemen? Let op! De probleem omschrijving kun je onderaan dit formulier omschrijven

Urgentie probleem: (verplicht)

Spoed: Cruciale storingen waarbij het hele bedrijf of meerdere medewerkers niet verder kunnen werken (bijv. server, e-mail of internetstoring).
Hoog: Belangrijke problemen met grote hinder voor meerdere medewerkers, maar er kan nog wel doorgewerkt worden (bijv. printer of pc die niet werkt).
Middel: Beperkte hinder voor één of enkele medewerkers waarbij ze met moeite verder kunnen werken (bijv. verwachte levering of kleine fout in een website).
Laag: Verbeteringen, verzoeken of wijzigingen zonder directe impact op het dagelijkse werk (bijv. aanmaken van nieuwe accounts of systeemoptimalisaties).




Omschrijf uw verzoek zo duidelijk mogelijk. Hoe meer details u geeft, hoe sneller wij u kunnen helpen. (verplicht)
Ondersteunende vragen:

Wanneer speelt het probleem zich af?
Is het probleem eerder voorgekomen?
Wat heb je zelf geprobeerd om het probleem op te lossen?
Treft het probleem alleen jou of meerdere mensen binnen jullie organisatie?